J7TV powered by StreetSide Media

09 December 2009

Season's Greetings from Nagoya! もうすXmasだからネ〜!

Just got this wreath here from the school nurse at the school I work in here in Nagoya. It's handmade with REAL leaves, stems, pinecones, etc. It's the first gift I got this year and has really put me into the holiday spirit now. It's hard being away from family and friends back home, but this little gesture has totally changed my mood. So now today, I will go to the ¥100 yen shop and find something to hang this on my apartment door.

今このクリストマスのルイースは僕の働いてる学校の保健師からいただきました。本物の葉や松ぼっくり、木の実、など茎。
僕はこのために事業を応援している。このクリスマス2009年度の最初の贈り物です!僕は非常に多くの家族とアメリカにいるの仲間が恋しいが、でも僕のため思う人がここにあるので、僕は幸せです。

Merry Christmas Everyone.

Posted via email by J7


Share |